Η ακρίβεια χτυπάει και το fast food - Γρήγορο αλλά όχι φθηνό Ημερομηνία:
Σήμερα 8/8/2025, 07:36 - Εμφανίσεις: 12
Μέχρι πρόσφατα, ένα γεύμα στα McDonald’s ή ένας καφές από τα Starbucks ήταν για εκατομμύρια Αμερικανούς μια καθημερινή, σχεδόν αυτονόητη συνήθεια.
Σήμερα, όμως, αυτή η συνήθεια μετατρέπεται σε πολυτέλεια.
Σε μια οικονομία όπου το διαθέσιμο εισόδημα λιγοστεύει και κάθε δολάριο μετράει, το fast food – το απόλυτο σύμβολο του προσιτού γρήγορου φαγητού – φαίνεται να χάνει την αίγλη και τους πελάτες του.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι άδειες καρέκλες και τα drive-thru είναι η νέα πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν ακόμα και οι μεγαλύτερες αλυσίδες του κόσμου.
Το φαινόμενο: Μειωμένη κίνηση, αυξημένες τιμές στα fast food Σύμφωνα με το LendingTree, το 62% των Αμερικανών δηλώνει ότι τρώει λιγότερο fast food λόγω τιμών, ενώ το 78% θεωρεί πλέον πως το γρήγορο φαγητό είναι… πολυτέλεια.
Η ίδια έρευνα δείχνει ότι 65% των Αμερικανών καταναλωτών, τους τελευταίους έξι μήνες «έχει πάθει σοκ από τις τιμές ενός απλού, γρήγορου γεύματος», μας παρέχει ενημέρωση στο Restaurant Dive.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Πίσω από αυτά τα νούμερα κρύβεται μια ευρύτερη μεταστροφή: οι καταναλωτές επιλέγουν πλέον φαγητό στο σπίτι αντί για το γεύμα στο εστιατόριο, καθώς η αγορά ειδών παντοπωλείου παραμένει φθηνότερη σε σύγκριση με το φαγητό εκτός σπιτιού.
Οι αριθμοί που προβληματίζουν τη βιομηχανία H αλυσίδα McDonald’s είδε πτώση 3,6% στις πωλήσεις ανά υποκατάστημα στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2025 – η μεγαλύτερη από την πανδημία, τονίζει το Food Chain Magazine.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Ο CEO Chris Kempczinski παραδέχεται ότι ακόμα και προσφορές, όπως το μενού των $5, δεν είναι πλέον αρκετές για να αντιστρέψουν τη φυγή πελατών.
«Το βασικό ζήτημα είναι ότι ο κόσμος απλώς επισκέπτεται τα καταστήματα λιγότερο συχνά — και αυτό, πιστεύω, δείχνει την πίεση που δέχονται οι καταναλωτές», είχε δηλώσει ο οικονομικός διευθυντής της McDonald’s, Ian Borden, στους αναλυτές τον Μάϊο, έπειτα από την ανακοίνωση...