Βγήκαν στην εθνική οδό με φορτωμένα πατίνια αλλά... κράνος φορούσαν Ημερομηνία:
Σήμερα 8/6/2025, 10:48 - Εμφανίσεις: 21
Μπορεί ο νέος ΚΟΚ να απαγορεύει τα ηλεκτρικά πατίνια σε λεωφόρους και εθνικές οδούς όπου το όριο ταχύτητας είναι πάνω από 50 χλμ.
την ώρα, αλλά οι οδηγοί τους δεν φαίνεται να πτοούνται.
Το τελευταίο συμβάν κατεγράφη από οδηγό αυτοκινήτου στην Ε.Ο.
Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας.
Συγεκριμένα, ο οδηγός κατέγραψε με το κινητό του τρεις άνδρες που κινούνταν στη δεξιά λωρίδα της Εθνικής Οδού επάνω σε ηλεκτρικά πατίνια.
Και όχι μόνο αυτό.
Τα είχαν φορτώσει κιόλας με τις τσάντες να εξέχουν δεξιά και αριστερά της βάσης του πατινιού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια τη δική τους όσο και των άλλων χρηστών του δρόμου.
Όπως φαίνεται στο βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, οι άνδρες με τα πατίνια κινούνται ο ένας πίσω από τον άλλον φορτωμένοι με πράγματα, άλλα στην πλάτη τους και άλλα στα πόδια τους.
Αυτό που προκαλεί θυμηδία είναι ότι φορούν… κράνος αν σκεφτεί κανείς ότι η έννοια της ασφάλειας δεν είναι το φόρτε τους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι τσάντες εξείχαν δεξιά και αριστερά της βάσης του πατινιού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια στην οδήγηση Ηλεκτρικά πατίνια: Τι προβλέπει ο νέος ΚΟΚ Όπως προκύπτει από τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, αυστηροποιούνται οι έλεγχοι και για όσους χρησιμοποιούν ως μέσο μεταφοράς τα ηλεκτρικά πατίνια.
Όπως προκύπτει από όσα ισχύουν, απαγορεύεται η χρήση τους σε δρόμους με όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα, όπως σε λεωφόρους και εθνικές οδούς.
Το όριο ταχύτητας για τα πατίνια ορίζεται στα 25 χλμ./ώρα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Για την ακρίβεια, τροποποίηση κατεγράφη στο Άρθρο 20 του ΚΟΚ, όπου πλέον όσοι κατέχουν ή σκοπεύουν να αποκτήσουν τέτοια οχήματα οφείλουν να συμμορφώνονται με συγκεκριμένες υποχρεώσεις, ενώ όσοι δεν τηρούν τους κανόνες κινδυνεύουν με βαρύ χρηματικό πρόστιμο.
Μεταξύ άλλων απαγορεύεται η χρήση ακουστικών ή κινητών, εκτός αν αυτά λειτουργούν με ανοικτή ακρόαση, αλλά και η μεταφορά δεύτερου ατόμου.