Volkswagen: Αναβάλει τον στόχο κερδοφορίας κατά τρία χρόνια Ημερομηνία:
13/3/2025, 20:36 - Εμφανίσεις: 43
Η Volkswagen AG ανέβαλε τον στόχο της κερδοφορίας της κατά τρία χρόνια, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία είναι αντιμέτωπη με τις χαμηλές πωλήσεις και το κόστος της συρρίκνωσης των διογκωμένων δραστηριοτήτων της.
Η VW στοχεύει πλέον σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,5% το 2029, αντί για το επόμενο έτος, καθώς μειώνει τη δυναμικότητα και τους εργαζομένους της για να αντισταθμίσει τη χαμηλότερη ζήτηση στην Ευρώπη και την Κίνα.
Οι αποδόσεις του brand μειώθηκαν στο 2,9% πέρυσι, ανακοινώθηκε σήμερα, το χαμηλότερο από το 2020.
«Αντιμετωπίσαμε και θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε σημαντικούς αντίθετους ανέμους, χαμηλότερη από την αναμενόμενη ανάπτυξη σε βασικές αγορές και επίμονο πληθωρισμό», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής David Powels στη διάρκεια ενημέρωσης επενδυτών έπειτα από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της VW.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και ο ολοένα και πιο σκληρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη – η οποία δεν έχει ακόμα επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα ζήτησης – έχουν επιβαρύνει την κερδοφορία της VW.
Οι προηγούμενες προσπάθειες ανάκαμψης έχουν παρεμποδιστεί από τις χαμηλές επιδόσεις στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Με τα μικρά αυτοκίνητα, η προσδοκία για περιθώριο κέρδους 6,5% είναι μεγάλη» Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Oliver Blume στα τέλη του περασμένου έτους συνήψε συμφωνία με τα συνδικάτα για να καταστήσει το brand πιο αποτελεσματικό.
Τα μέτρα περιλαμβάνουν τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας στις γερμανικές εγκαταστάσεις της κατά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες και τη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερες από 35.000 άτομα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρεία προβλέπει λειτουργικό περιθώριο κέρδους άνω του 4% φέτος και 5,5% το 2027.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους πιεσμένους καταναλωτές της Ευρώπης, αλλά το πρώτο από αυτά – ένα EV κάτω των 25.000 ευρώ με ...