Amazon: Πώς σκοπεύει να «χτυπήσει» Shein, Temu και… Tik Tok Ημερομηνία:
27/12/2024, 01:08 - Εμφανίσεις: 23
Την αλλαγή που έφεραν στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου οι Temu και Shein, χτυπά κατά μέτωπον η Amazon, που βλέπει τα best seller της και το πλεονέκτημα της ταχύτητας στις παραδόσεις να κατατροπώνονται από μια ποικιλία προϊόντων σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές που αποστέλλονται από την Κίνα.
Συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ο αμερικανικός κολοσσός ανταποδίδει τα πυρά με το λανσάρισμα του δικού του ηλεκτρονικού καταστήματος, Amazon Haul, που αντικατοπτρίζει άμεσα το μοντέλο των κινεζικών ανταγωνιστών της.
Μπορεί όμως η Amazon να τους νικήσει στο δικό τους γήπεδο; googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Το πρωτοφανές βήμα της Amazon Όπως και το μοντέλο άμεσων αγορών των Temu και Shein, έτσι το νέο τμήμα στην ιστοσελίδα της Amazon φέρεται να πωλεί μη επώνυμα αντικείμενα σε κλάσμα του κανονικού τους κόστους, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στους καταναλωτές από πωλητές στην Κίνα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική απομάκρυνση από την δοκιμασμένη και αληθινή περιφερειακή προσέγγιση της Amazon, όπου αντ’ αυτού αποστέλλει αντικείμενα σε αποθήκες στις πολιτείες σε περιοχές όπου γνωρίζει ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να τα αγοράσουν και όλα αυτά στην υπηρεσία ταχύτερων παραδόσεων από ένα δίκτυο τοπικών κέντρων διανομής.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Αυτό που πραγματικά αντιπροσωπεύει, ωστόσο, είναι η πρώτη βολή κατά της Temu και της Shein από οποιονδήποτε λιανοπωλητή ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η Amazon αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); «Αυτό που προσπαθεί η Amazon εδώ, είναι πρωτοφανές», εξηγεί στο Supply Chain Brain ο Μάικλ Ζακούρ, ιδρυτής και επικεφαλής στρατηγικός σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων λιανικής πώλησης 5 New Digital, σημειώνοντας ότι «καμία αμερικανική εταιρεία...