Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθητών και Αποφοίτων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες Ημερομηνία:
13/5/2015, 16:33 - Εμφανίσεις: 163
|15:11
Ο Δήμος Πεντέλης σας ενημερώνει ότι σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, καθορίζονται οι όροι συμμετοχής των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου.....
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Δ/νση : Καλαμβόκη 2Α
Τ.Κ. 15127 Μελίσσια Μελίσσια 13 Μαΐου 2015
Τηλ: 2132050015-17-18
Φαξ : 2132050039
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 163
ΘΕΜΑ: Πανελλαδικές Εξετάσεις Μαθητών και Αποφοίτων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες .
Ο Δήμος Πεντέλης σας ενημερώνει ότι σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας , καθορίζονται οι όροι συμμετοχής των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου. Στην εγκύκλιο περιγράφεται με σύντομο τρόπο η διαδικασία των εξετάσεων και επισημαίνονται ορισμένα κύρια σημεία ώστε να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης .
Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, στα ίδια θέματα και την ίδια ημέρα που εξετάζονται οι υπόλοιποι μαθητές.
Εξετάζονται μόνο γραπτά οι μαθητές που παρουσιάζουν :
Προβλήματα ακοής ( κωφοί , βαρήκοοι) σε ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω
Προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία,τραυλισμός ),
Προβλήματα επιληψίας
Φάσμα Αυτισμού
Εξετάζονται μόνο προφορικά , όσοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή :
Είναι τυφλοί ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%
Έχουν κινητική αναπηρία , μόνιμη ή προσωρινή , τουλάχιστον 67% που συνδέεται με τα άνω άκρα
Πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων ή κάταγμα που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή
Παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμία, δυσαναγνωσία κ.λ.π.
Παρουσιάζουν το φάσμα του αυτισμού.
Τέλος, στην εγκύκλιο, επισημαίνεται ότι οι εξεταστές επιβάλλεται να επιδιώκουν τη διαμόρφωση κλίματος εμπιστοσύνης και ασφάλειας, ώστε να διευκολύνουν τον εξεταζόμενο να εξωτερικεύσει τις γνώσεις του και να προλαμβάνεται η δημιουργία σύγχυσης που θα οδηγήσει σε λάθος αποτέλεσμα.