Η Apple Systemgraph απαιτεί αποζημίωση 200.000 ευρώ από πελάτη
Ημερομηνία:
30/12/2010, 01:54 - Εμφανίσεις: 950
Μια απίστευτη ιστορία εξελίσσεται αυτές τις μέρες στο Διαδίκτυο και στην εταιρεία Systemgraph, υποστηρικτή προϊόντων της Apple στην Ελλάδα. Η εταιρεία, σύμφωνα με τα λεγόμενα πελάτη της, όχι μόνο δεν φρόντισε για τη σωστή επισκευή ή αντικατάσταση ελαττωματικού iMac που χρυσοπλήρωσε ο πελάτης, αλλά του έκανε μήνυση ζητώντας 200.000 ευρώ αποζημίωση γιατί.. “τόλμησε” να γράψει το πρόβλημά του σε ένα forum και ένα blog.
Παραθέτουμε την είδηση από το
O πελάτης πολύ δυσαρεστημένος εξηγεί ότι ο πωλητής τον έχει στείλει εκεί. Η εταιρεία ζητά από τον πελάτη εγγραφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παραλαμβάνει το έγγραφο, αλλά όχι το μηχάνημα. Ο πελάτης ενημερώνει ότι θα πάει στον Συνήγορο του Καταναλωτή και ανεβάζει στο Διαδίκτυο την περιγραφή της ιστορίας του. Μέχρι εδώ ίσως ακούγονται όλα (αν μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε έτσι) μια φυσιολογική περίπτωση δυσαρεστημένου πελάτη. Λίγες μέρες μετά όμως ο πελάτης ενημερώνεται ότι κατατέθηκε εναντίον του μήνυση από τη Systemgraph και του ζητάνε να πληρώσει αποζημίωση 200.000 ευρώ.
Διαβάστε εδώ:
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
|
|
|