Αγοράζουν τώρα, πληρώνουν μετά – Πώς και γιατί η Gen Z «πνίγεται» στα χρέη Ημερομηνία:
2/12/2024, 17:40 - Εμφανίσεις: 31
Περισσότεροι καταναλωτές από ποτέ πρόκειται να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα» αυτή την εορταστική περίοδο, καθώς η δυνατότητα διαίρεσης των πληρωμών φαίνεται ελκυστική σε μια περίοδο κατά την οποία οι καταναλωτές εξακολουθούν να νιώθουν τις επιπτώσεις του πληθωρισμού και ήδη έχουν χρέη ρεκόρ στις πιστωτικές τους κάρτες.
Η εταιρεία δεδομένων Adobe Analytics προβλέπει ότι οι καταναλωτές θα δαπανήσουν 11,4% περισσότερο αυτή την εορταστική περίοδο χρησιμοποιώντας το «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα», εν συγκρίσει με πέρυσι.
Η εταιρεία εκτιμά ότι οι καταναλωτές θα αγοράσουν αγαθά αξίας 18,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες τρίτων για την περίοδο από 1 Νοεμβρίου έως 31 Δεκεμβρίου, με 993 εκατομμύρια δολάρια μόνο για τις αγορές της Cyber Monday, σύμφωνα με τον Fortune.
Η μέθοδος «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα» θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ελκυστική για καταναλωτές με χαμηλές βαθμολογίες πιστωτικής ικανότητας ή χωρίς πιστωτικό ιστορικό, όπως οι νεότεροι αγοραστές, καθώς οι περισσότερες από τις εταιρείες που παρέχουν αυτή την υπηρεσία κάνουν μόνο επιφανειακούς ελέγχους πιστοληπτικής ικανότητας και δεν αναφέρουν τα δάνεια και τα ιστορικά πληρωμών στους πιστωτικούς οργανισμούς, σε αντίθεση με τις πιστωτικές κάρτες.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Τι πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές Αυτή την εορταστική περίοδο, οι χρήστες του προγράμματος «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα» θα μπορούσε να αισθάνονται πιο σίγουροι αν μια συναλλαγή δεν πάει όπως ήταν αναμενόμενο.
Τον Μάιο, η CFPB ανακοίνωσε ότι οι εταιρείες του «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα» πρέπει να τηρούν κανονισμούς που διέπουν την παραδοσιακή πίστωση, όπως η παροχή τρόπων για να απαιτούν επιστροφές χρημάτων και να αμφισβητούν συναλλαγές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Για να χρησιμοποιήσουν ένα πρόγραμμα «Αγόρασε τώρα, Πλήρωσε αργότερα», οι καταναλωτές συνήθως εγγράφονται με στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή ...