Ακρίβεια: «Φωτιά» στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Περιορίζονται οι προσφορές, αυξάνονται οι τιμές Ημερομηνία:
5/2/2025, 11:24 - Εμφανίσεις: 23
Η ακρίβεια καλπάζει την ώρα που οι καταναλωτές παρατηρούν μείωση των προσφορών στα σούπερ μάρκετ αλλά και αύξηση των αρχικών τιμών.
Τονίζεται ότι ο γενικός διευθυντής των ελληνικών σούπερ μάρκετ, είχε κάνει λόγο τον περασμένο Νοέμβριο για «σοκ» που θα πάθουν οι καταναλωτές τον Μάρτιο με μια βόλτα στα σούπερ μάρκετ και για «περιορισμό ή κατάργηση των προωθητικών ενεργειών».
Κάτι που ήδη φαίνεται να έχει ξεκινήσει στη χώρα μας, καθώς φαίνεται να έχουν ήδη περιοριστεί προσφορές και προωθητικές ενέργειες όπως το «1+1 δώρο», το «μείον 25%» κ.λπ.
Μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, σχολίασε σχετικά ότι «από τις 3/1 που ήταν η πρώτη εργάσιμη για το 2025, είχαν αρχίσει τα σούπερ μάρκετ να αφαιρούν όχι μόνο τις προσφορές από τις βιομηχανίες αλλά και τις δικές του που έκαναν προς τον καταναλωτή, επιστρέφοντας στις αρχικές τιμές» «Έχουν αφαιρεθεί όχι μόνο οι προσφορές από τις βιομηχανίες αλλά και αυτές των σούπερ μάρκετ» Δίνοντας στη συνέχεια ένα παράδειγμα, δήλωσε ότι μακαρόνια που έκαναν 77 λεπτά, σήμερα ο καταναλωτής τα αγοράζει 1,18 ευρώ.
«Σε όλα τα προϊόντα, όπως αλλαντικά, τυροκομικά, γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, άλευρα, κακάο, υπάρχει μια αύξηση από 30% έως 63%» πρόσθεσε.
«Καταργούνται οι προσφορές από τις βιοχμηχανίες στα σούπερ μάρκετ και είναι υποχρεωμένοι, μέχρι το πρώτο 6μηνο του 2025 να εξαντλήσουν τα σούπερ μάρκετ ό,τι προσφορά έχουν.
Είναι ευρωπαϊκή οδηγία αυτό.
Μετά δεν ξαναμπαίνει προσφορά.
Τι θα γίνει; Θα γυρίσουν στις αρχικές τιμές και πάνω στις αρχικές τιμές θα κάνουν οποιαδήποτε έκπτωση», συμπλήρωσε.