Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
16.8 °C 82%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

BMW M4 CS: Μια νέα ηχηρή επιλογή
Ημερομηνία: 8/5/2024, 19:08 - Εμφανίσεις: 21



Μπορεί o αριθμός των ειδικών εκδόσεων για τις νεότερες Μ3 και M4 να τείνει φαινομενικά προς το… άπειρο, ωστόσο προφανώς οι Βαυαροί έχουν διαπιστώσει την απαιτούμενη ζήτηση εξακολουθώντας να εξελίσσουν και να παραδίδουν στο φιλοθεάμον κοινό, σπορ υψηλών επιδόσεων εκδόσεις.

Η τελευταία στη μακρά αυτή σειρά είναι η Μ4 CS η οποία ακολουθώντας την γνώριμη συνταγή των παραλλαγών CS που επιβάλει ένα συνδυασμό αυξημένης ισχύος, χαμηλότερου βάρους και νέες ρυθμίσεις για την ανάρτηση προσφέρει έναν ακαταμάχητο συνδυασμό που απευθύνεται στους πιο σκληροπυρηνικούς θιασώτες της αυτοκίνησης.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για τον S58, εξακύλινδρο διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ βενζίνης των 3,0 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει όλες τις νεότερες εκδόσεις των M3 και M4.

Στην περίπτωση της Μ4 CS, αφενός η διαθέσιμη ισχύς αυξάνεται σε 550 ίππους και 650 Nm ροπής αλλά κυριότερα, ο κινητήρας διαθέτει ανασχεδιασμένο και ελαφρύτερο στροφαλοφόρο άξονα ο οποίος μειώνει τις απώλειες μέσω τριβής και αυξάνει κατ΄επέκταση την απόκρισή του, όντας πιο ευεπίφορος στις υψηλές στροφές.

Ο βελτιωμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης xDrive.

Το εν λόγω σύστημα κατανέμει κατά προτεραιότητα την ροπή στον πίσω άξονα εκ κατασκευής, επιτρέποντας μέσω της επιλογής του προγράμματος οδήγησης 2WD ακόμα και την απεμπλοκή του μπροστινού άξονα.

Με αυτό δεδομένο το σύστημα μετάδοσης συμπληρώνει η παρουσία ενός ενεργού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα το οποίο λειτουργεί και ως σύστημα διαχείρισης ροπής κατανέμοντας την ροπή ανάμεσα στους δύο τροχούς αλλά και ως μπλοκέ υπό συνθήκες πίεσης και υψηλής επιτάχυνσης.

Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα, χρόνος που είναι μικρότερος κατά 3/10 εν συγκρίσει με την αποκλειστικά πισωκίνητη M4 CSL αλλά και κατά 1/10 εν συγκρίσει με την επίσης τετρακίνητη όσο και σπορτίφ Μ4 Competition xDrive, Η επιτάχυνση της M4 CS από 0-200 χλμ./ώρα απαιτεί 11,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 3030 χλ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
· How is collagen produced: Amino acids and the roles of vitamin C and copper
· The Grasshopper plot
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
16.8 °C 82%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Ημερήσιοι επισκέπτες: 3.200
Συνολικοί επισκέπτες: 1.892.673
Online τώρα:2
Διαφημιστείτε στο pentelikonews.gr



Ειδήσεις





Copyright 2010-2024 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies